FAQ

Ordrar

Har min order blivit mottagen?

Hur gör jag om jag vill ändra min order?

Hur gör jag om jag vill avbryta en order?

Vad händer om jag inte hämtar ut ett paket som jag beställt?

Vad kostar frakten inom Sverige?

Returer & Återköp

Hur gör jag ett byte?

Hur gör jag ett återköp?

Jag har skickat tillbaka en vara, hur får jag reda på status?

Behöver jag betala en faktura om jag ska göra ett återköp?

Hur hanteras mitt presentkort vid en retur?

Reklamationer

Hur gör jag en reklamation och vilka garantier har jag?

Betalning

Vilka betalsätt kan jag välja på?

Hur många dagar har jag på mig att betala en faktura?

Hur säkert är det att betala med mitt kreditkort på Kajaksidan?

När debiteras mitt kort om jag väljer kortbetalning?

Jag känner mig osäker på att lämna ut mitt personnummer eller mina kortuppgifter, hur ska jag kunna handla?

Hur använder jag mitt presentkort?

Det ligger fortfarande kvar en reservation på mitt konto trots att jag avbrutit min order?

Leverans

Levererar ni utanför Sverige?

Vad har ni för leveranstid?

Har min order skickats?

Hur vet jag när jag kan hämta min order hos mitt postombud?

Hur lång tid har jag på mig att hämta mitt paket?

Jag bor i närheten av Nacka, kan jag hämta min order i er butik?

Vad händer om jag fått en leveransbekräftelse från Kajaksidan men ingen avisering från DHL eller UPS?

Vad gör jag om min produkt är transportskadad vid ankomsten?

Produkter

Jag önskar kompletterande information om en produkt, vart vänder jag mig?

Jag saknar mått för en produkt jag vill köpa, hur gör jag?

Företagsordrar

Kan man som företag betala mot faktura?

Kan företag eller kommun betala med faktura med en fakturaadress och en annan leveransadress?

Hur gör jag om vi har ett företag med en leveransadress och en annan fakturaadress?

Kontakt

Jag hittar inte det jag söker på denna sida, hur kontaktar jag er?

Vilka öppettider har kundtjänst?

Kajaksidans butik

Vilka öppettider har butiken?

Var ligger kajaksidans butik?

Hur kontaktar jag Kajaksidans butik?